Veelgestelde vragen

1) Hoe kom in contact met een rioolservicemedewerker in de buurt?

U vult vrijblijvend het contactformulier zo compleet mogelijk in. Voor een snelle afwikkeling van uw vraag of probleem adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen via 078 - 487 360 (lokaal tarief). Een deskundige medewerker van een gekwalificeerd lokaal rioolservicebedrijf staat u direct te woord om uw vragen te beantwoorden. Ook 's avonds of in het weekend! Bel of mail ons voor het maken van een afspraak, een deskundig advies of voor een offerte.

2) Ben ik verplicht om een afspraak te maken na het invullen en versturen van het contactformulier?

Nee, u vult het contactformulier vrijblijvend in en dit verplicht u tot niets.

3) Wat zijn de kosten voor het ontstoppen van de riolering, of voor andere rioolwerkzaamheden?

Aanvragen van de kosten voor het ontstoppen van uw riolering, het verhelpen van andere rioolproblemen of de aanleg, of renovatie van uw riolering doet u bij ons per mail of telefonisch. Samen met een van onze lokale specialisten wordt uw situatie geïnventariseerd, en deze rioolservicemedewerker zal met een behandelingsvoorstel komen en de prijs inclusief BTW en voorrijkosten met u bespreken.

4) Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?

Uw gegevens worden alleen gebruikt om contact met op te nemen. Rioolprobleem Kwijt garandeert dat uw gegevens niet naar derden worden doorgestuurd.